ببینید | به مدد فرهنگ بود که در دفاع مقدس پیروز شدیم
سعید جلیلی در برنامه میزگرد فرهنگی:

ببینید | به مدد فرهنگ بود که در دفاع مقدس پیروز شدیم

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در میزگرد اقتصادی:

ببینید | حقوق کارگران و کارمندان بعضا به وسط‌ ماه نمی‌رسد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه در خانواده‌ها و مردم بر ما گذشته این است که ذره ذره قدرت خرید خانواده‌ها کاهش یافته و حقوق کارمندان و کارگران به وسط ماه هم نمی‌رسد.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه در خانواده‌ها و مردم بر ما گذشته این است که ذره ذره قدرت خرید خانواده‌ها کاهش یافته و حقوق کارمندان و کارگران به وسط ماه هم نمی‌رسد.
کد خبر: ۱۴۶۱۰۷۲
تعداد بازدید : 17
 
باید یک بازار رسمی ارز راه بندازیم و قیمت ارز کشف شود
 
تعداد بازدید : 11
 
بانک ها باید طبقه شوند
 
تعداد بازدید : 8
 
مشاور نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در میزگرد اقتصادی: همه ما میدانیم تورم یک پدیده اقتصادی است.تورم یک معلول است و باید علل ان رفع شودخیلی ها معتقدند با کاهش هزینه های دولت میتوان این مشکل را رفع کرد.موضوع بعدی بحث سیاست های پولی است
 
تعداد بازدید : 7
 
زنگنه: در دنیا تورم گره ناگشوده نیست/ کشورهای غربی هم در زمان کرونا دچار تورم شدند اما ان را رفع کردند
 
تعداد بازدید : 10
 
اگر دولت بخواهد تمام مشکلات را رفع کند، هیچ مشکلی را نمیخواهد رفع کند
 
تعداد بازدید : 5
 
هر خانواده جوان ایرانی یک بسته اعتباری پیش ما دارد
 
تعداد بازدید : 7
 
شرکت های دولتی باید وارد بازار سرمایه شوند
 
تعداد بازدید : 2
 
صندوق های بازنشستگی حیات خلوت سیاسیون نباید باشد
 
تعداد بازدید : 9
 
ما قانون هدفمندی را اجرا نکردیم و باعث ناترازی شد
 
تعداد بازدید : 5
 
 
 

 

امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میزگرد اقتصادی صداوسیما، گفت: رشد پایین اقتصادی به دلیل کاهش میزان سرمایه‌گذاری است. در این نشست فرشاد حیدری و ایمان زنگنه به عنوان مشاوران اقتصادی او را همراهی می‌کنند.

فرشاد حیدری در کارنامه خود ریاست هیأت مدیره و مدیرعاملی بانک ملی، عضویت در هیأت مدیره و مدیریت امور اعتباری بانک تجارت، معاونت نظارت بانک مرکزی و ریاست موسسه عالی آموزش بانکداری دارد. ایمان زنگنه نیز دارای دکتری اقتصاد پولی و کارشناس رسمی امور بانکی است.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی در ابتدای این نشست، گفت: آنچه در خانواده‌ها و مردم بر ما گذشته این است که ذره ذره قدرت خرید خانواده‌ها کاهش یافته و حقوق کارمندان و کارگران به وسط ماه هم نمی‌رسد.

وی افزود: افزایش قیمت‌ها را به دلیل تورم داشته و جاماندگی حقوق و دستمزد نیروی کار را شاهد بوده‌ایم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: متاسفانه در دهه ۹۰ رشد اقتصادی ما منفی یا نزدیک به صفر بوده است. این رشد اقتصادی به دلیل نرخ پایین سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده است. بخش خصوصی با موانع زیادی روبرو بوده است و انگیزه لازم برای سرمایه‌گذاری را نداشته است.

وی افزود: سیاستمداران ما برای حل این موضوع راهکارهای مختلفی را انجام می‌دادند که اولین آن پرداخت یارانه بوده است یا اختصاص ارز ترجیحی بوده است. با سبد کالا حمایت می‌کردند، قیمت‌ها را ثابت نگه می‌داشتند و یا قیمت گذاری دولتی داشتیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها